Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №106
7 992₴
вклали в рекламу
146 666₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Навіть після скасування карантину люди намагаються все менше контактувати з іншими і по можливості замовляти все онлайн.
І навіть меблі зараз все частіше купують в інтернет-магазинах! Реклама в Google Shopping в цій ніші відмінно працює. Потенційний покупець вводячи запит в Google відразу бачить фото необхідних меблів, колір, форму і ціну. Ще навіть до переходу на сайт! Це і відрізняє Google Shopping від контекстної реклами, де тільки сухий текст.
Наш клієнт, інтернет-магазин меблів, створений на Prom.ua дуже здивувався, коли дізнався, що завдяки налагодженому нами Google Shopping можна "злізти з голки" щомісячних платежів за рекламу на Prom.ua, а також мати доступ до аналітики.
І ось які результати отримує магазин відразу після завершення налаштування Google Shopping з нашою оптимізацією:
7 992 грн
вклали в рекламу
146 666 грн
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
154
продажів отримали
5,5%
частка рекламних витрат у виручці
51,9 грн
вартість конверсії
Набридли щомісячні абонплати і маркетингові інструменти, що приносять вашому інтернет-магазину що завгодно, тільки не реальні замовлення? Пишіть нам.
Ми робимо одноразове налаштування, а далі все працює на повному автопілоті. Тільки не забувайте поповнювати рекламний аккаунт.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань