Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №106

7 992₴

вклали в рекламу

146 666₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Навіть після скасування карантину люди намагаються все менше контактувати з іншими і по можливості замовляти все онлайн.

І навіть меблі зараз все частіше купують в інтернет-магазинах! Реклама в Google Shopping в цій ніші відмінно працює. Потенційний покупець вводячи запит в Google відразу бачить фото необхідних меблів, колір, форму і ціну. Ще навіть до переходу на сайт! Це і відрізняє Google Shopping від контекстної реклами, де тільки сухий текст.

Наш клієнт, інтернет-магазин меблів, створений на Prom.ua дуже здивувався, коли дізнався, що завдяки налагодженому нами Google Shopping можна "злізти з голки" щомісячних платежів за рекламу на Prom.ua, а також мати доступ до аналітики.

І ось які результати отримує магазин відразу після завершення налаштування Google Shopping з нашою оптимізацією:

7 992 грн

вклали в рекламу

146 666 грн

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

154

продажів отримали

5,5%

частка рекламних витрат у виручці

51,9 грн 

вартість конверсії

Набридли щомісячні абонплати і маркетингові інструменти, що приносять вашому інтернет-магазину що завгодно, тільки не реальні замовлення? Пишіть нам.

Ми робимо одноразове налаштування, а далі все працює на повному автопілоті. Тільки не забувайте поповнювати рекламний аккаунт.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань