Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №119

76$

вклали в рекламу

9 383$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину меблів, створеного на Prom.ua, ми налаштували Динамічну товарну рекламу у Facebook та Instagram 4 місяці тому.

Зараз працюють дві кампанії: на теплу та холодну аудиторію.

Ось нові результати роботи цих кампаній за останній місяць:

 76 $

вклали в рекламу

9 383 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

47

продажів отримали

0,8 %

частка рекламних витрат у виручці

Бюджет не підвищували свідомо, тому що клієнт не має можливості обробляти більше замовлень. За словами клієнта, з реклами до Facebook та Instagram приходять дуже цільові замовлення.

Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook та Instagram, як би грамотно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції мають найбільший попит, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможними цінами – не обійтися.

Завдяки нашим налаштуванням реклама працює автоматично, маркетолог чи власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс – час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазину.

Бажаєте займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті!


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань