Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №119
76$
вклали в рекламу
9 383$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину меблів, створеного на Prom.ua, ми налаштували Динамічну товарну рекламу у Facebook та Instagram 4 місяці тому.
Зараз працюють дві кампанії: на теплу та холодну аудиторію.
Ось нові результати роботи цих кампаній за останній місяць:
76 $
вклали в рекламу
9 383 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
47
продажів отримали
0,8 %
частка рекламних витрат у виручці
Бюджет не підвищували свідомо, тому що клієнт не має можливості обробляти більше замовлень. За словами клієнта, з реклами до Facebook та Instagram приходять дуже цільові замовлення.
Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook та Instagram, як би грамотно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції мають найбільший попит, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможними цінами – не обійтися.
Завдяки нашим налаштуванням реклама працює автоматично, маркетолог чи власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс – час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазину.
Бажаєте займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті!
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань