Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №11

4 157₴

вклали в рекламу

133 949₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

А чи не спонсоруєте ви корпорацію Google в той час, як на рекламу можна витрачати в рази менше. Як?

Клієнт замовив у нас налаштування простої торгової кампанії в Google Shopping, був цілком задоволений результатами і відмовлявся від оптимізації своєї торгової кампанії. 

Як наслідок 16 місяців він допомагав Google, замість того, щоб допомогти своєму інтернет-магазину заробляти більше.

Але прийшов карантин і власник інтернет-магазину зрозумів, що, напевно, прийшов час спробувати.

Порівнюємо 2 періоди: 30 днів роботи простої торгової кампанії в Google Shopping і 30 днів роботи торгової кампанії з оптимізацією. 

До оптимизації:

4 560 грн

вклали в рекламу

47 294 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

24

продажів отримали

9,6 %

Частка рекламних витрат у доході

162 грн

Вартість конвесії

Дані на скріні :

Після оптимізації:

4 157 грн

вклали в рекламу

133 949 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

80

продажів отримали

3,1 %

частка рекламних витрат у доході

52 грн

вартість конверсії

Дані на скріні:

Частка рекламних витрат знизилася у 3 рази завдяки оптимізації торгової кампанії в Google Shopping.

А якщо б ми налаштували її на 16 місяців раніше, коли конкуренція була нижчою? Не чекайте, замовляйте зараз!

І не допомагайте Google заробляти більше, вони і без вас проживуть. Вкладайте гроші в свій бізнес і використовуйте ефективні інструменти інтернет-маркетингу! 

 

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань