Кейс інтернет-магазину меблів | кейс Turboweb №11
4 157₴
вклали в рекламу
133 949₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
А чи не спонсоруєте ви корпорацію Google в той час, як на рекламу можна витрачати в рази менше. Як?
Клієнт замовив у нас налаштування простої торгової кампанії в Google Shopping, був цілком задоволений результатами і відмовлявся від оптимізації своєї торгової кампанії.
Як наслідок 16 місяців він допомагав Google, замість того, щоб допомогти своєму інтернет-магазину заробляти більше.
Але прийшов карантин і власник інтернет-магазину зрозумів, що, напевно, прийшов час спробувати.
Порівнюємо 2 періоди: 30 днів роботи простої торгової кампанії в Google Shopping і 30 днів роботи торгової кампанії з оптимізацією.
До оптимизації:
4 560 грн
вклали в рекламу
47 294 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
24
продажів отримали
9,6 %
Частка рекламних витрат у доході
162 грн
Вартість конвесії
Дані на скріні :
Після оптимізації:
4 157 грн
вклали в рекламу
133 949 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
80
продажів отримали
3,1 %
частка рекламних витрат у доході
52 грн
вартість конверсії
Дані на скріні:
Частка рекламних витрат знизилася у 3 рази завдяки оптимізації торгової кампанії в Google Shopping.
А якщо б ми налаштували її на 16 місяців раніше, коли конкуренція була нижчою? Не чекайте, замовляйте зараз!
І не допомагайте Google заробляти більше, вони і без вас проживуть. Вкладайте гроші в свій бізнес і використовуйте ефективні інструменти інтернет-маркетингу!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань