Кейс інтернет-магазину медтехніки | кейс Turboweb №64
3 241₴
вклали в рекламу
54 159₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Для інтернет-магазину медтехніки ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.
Торгова кампанія з оптимізацією:

3 241 грн
вклали в рекламу

54 159 грн
склав прибуток з реклами

1 місяць
роботи реклами

72
продажів отримали

12 %
доля рекламних витрат у виручці

45 грн
вартість конверсії
Проста торгова кампанія:

2 072 грн
вклали в рекламу

16 782 грн
склав прибуток з реклами

1 місяць
роботи реклами

21
продажів отримали

12 %
доля рекламних витрат у виручці

98,67 грн
вартість конверсії
І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само?
Над проектом працювала

Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань