Кейс інтернет-магазину медтехніки | кейс Turboweb №64

3 241₴

вклали в рекламу

54 159₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину медтехніки ми налаштували просту торгову кампанію Google Shopping і торгову кампанію з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами.

Торгова кампанія з оптимізацією:

3 241 грн

вклали в рекламу

54 159 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

72

продажів отримали

12 %

доля рекламних витрат у виручці

45 грн 

вартість конверсії

Проста торгова кампанія:

 

2 072 грн

вклали в рекламу

 16 782 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

21

продажів отримали

12 %

доля рекламних витрат у виручці

98,67 грн 

вартість конверсії 

І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping. Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.

На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину. А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само?


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань