Кейс інтернет-магазину чоловічого одягу та взуття | кейс Turboweb №17
5 726₴
вклали в рекламу
91 868₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як виділятися серед тисячі інших магазинів?
Знає наш клієнт, інтернет-магазин чоловічого одягу та взуття. Він відповідально і креативно підійшов до створення фото-контенту для свого магазину. Зробив яскраві і чіткі фото товарів. Адже в Інтернеті все купують очима.
Реклама в Google Shopping тим і виграє в порівнянні з контекстною, що потенційний клієнт відразу бачить фото і ціну, а не тільки сухий текст.
Наше налаштування з оптимізацією і старання інтернет-магазину принесли відмінні результати:
Скріншот з Ads
І за словами клієнта, ще + 30-40 продажів на місяць відбувається через дзвінки.
5 726,92 грн
вклали в рекламу
91 868,56 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
61
отримали продажів
6,2 %
частка рекламних витрат у виручці
З такими результатами у інтернет-магазину є потенціал збільшувати виручку, поступово збільшуючи денний бюджет на рекламу. Все залежить лише від можливості якісно обробляти більше замовлень.
З нашим налаштуванням реклама працює автоматично, ви тільки поповнюєте рекламний бюджет. Ніяких ручних налаштувань! А час, що звільнився можна витратити на вдосконалення свого інтернет-магазину!
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань