Кейс інтернет-магазину чоловічого одягу та взуття | кейс Turboweb №17

5 726₴

вклали в рекламу

91 868₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Як виділятися серед тисячі інших магазинів?

Знає наш клієнт, інтернет-магазин чоловічого одягу та взуття. Він відповідально і креативно підійшов до створення фото-контенту для свого магазину. Зробив яскраві і чіткі фото товарів. Адже в Інтернеті все купують очима.

Реклама в Google Shopping тим і виграє в порівнянні з контекстною, що потенційний клієнт відразу бачить фото і ціну, а не тільки сухий текст.

Наше налаштування з оптимізацією і старання інтернет-магазину принесли відмінні результати:

Скріншот з Ads

І за словами клієнта, ще + 30-40 продажів на місяць відбувається через дзвінки.

5 726,92 грн

вклали в рекламу

91 868,56 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

61

отримали продажів

6,2 %

частка рекламних витрат у виручці

З такими результатами у інтернет-магазину є потенціал збільшувати виручку, поступово збільшуючи денний бюджет на рекламу. Все залежить лише від можливості якісно обробляти більше замовлень.

З нашим налаштуванням реклама працює автоматично, ви тільки поповнюєте рекламний бюджет. Ніяких ручних налаштувань! А час, що звільнився можна витратити на вдосконалення свого інтернет-магазину!


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань