Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №66

275$

вклали в рекламу

5 005$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину взуття ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook і Instagram півроку тому.

Зараз працюють дві кампанії: на теплу і холодну аудиторії. Ось свіжі результати роботи цих кампаній за останній місяць:

275 $

вклали в рекламу

5 005 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

128

продажів отримали 

5,5 %

доля рекламних витрат у виручці

2,15 $

вартість конверсії

Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама в Facebook та Instagram, як би грамотно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото і описів товарів і конкурентоспроможними цінами - не обійтися.

Завдяки нашим налаштування реклама працює автоматично, маркетолог або власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс - час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазина.Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань