Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №66
275$
вклали в рекламу
5 005$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину взуття ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook і Instagram півроку тому.
Зараз працюють дві кампанії: на теплу і холодну аудиторії. Ось свіжі результати роботи цих кампаній за останній місяць:
275 $
вклали в рекламу
5 005 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
128
продажів отримали
5,5 %
доля рекламних витрат у виручці
2,15 $
вартість конверсії
Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама в Facebook та Instagram, як би грамотно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото і описів товарів і конкурентоспроможними цінами - не обійтися.
Завдяки нашим налаштування реклама працює автоматично, маркетолог або власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить звільняється найцінніший ресурс - час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазина.Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань