Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №78
2 555$
вклали в рекламу
23 686$
склав дохід з реклами
Здавалося б, навіщо купувати туфлі в карантин, якщо "вигуляти" їх можна хіба що, як на картинці.
А ось у нашого клієнта, інтернет-магазину взуття, відмінно йдуть продажі, завдяки налагодженій нами Динамічної товарної рекламі в Facebook і Instagram.
2 555 $
вклали в рекламу
23 686 $
склав дохід з реклами
10,8 %
частка рекламних витрат у виручці
А головне - це одноразове налаштування. Клієнт заплатив один раз і все працює на автопілоті, ніяких щомісячних абонплат. Клієнт тільки поповнює рекламний аккаунт Facebook.
Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань