Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №78

2 555$

вклали в рекламу

23 686$

склав дохід з реклами

Здавалося б, навіщо купувати туфлі в карантин, якщо "вигуляти" їх можна хіба що, як на картинці.

А ось у нашого клієнта, інтернет-магазину взуття, відмінно йдуть продажі, завдяки налагодженій нами Динамічної товарної рекламі в Facebook і Instagram.

2 555 $

вклали в рекламу

23 686 $ 

склав дохід з реклами

 
10,8 %

частка рекламних витрат у виручці

А головне  - це одноразове налаштування. Клієнт заплатив один раз і все працює на автопілоті, ніяких щомісячних абонплат. Клієнт тільки поповнює рекламний аккаунт Facebook.

Хочете так само? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань