Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №109
471$
вклали в рекламу
5 020$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ділимося кейсом впровадження динамічної товарної реклами в Facebook та Instagram для нашого клієнта, інтернет-магазину взуття
471$
вклали в рекламу
5 020$
склав дохід з реклами
17 днів
роботи реклами
75
продажів отримали
9,38%
частка рекламних витрат у виручці
6,28$
вартість конверсії
Динамічна товарна реклама в соціальних сетях - зовсім не те саме, що класичний SMM, на який необхідно багато ресурсів. Вам не потрібно брати в штат фахівця по роботі з соціальними мережами або платити агентству щомісячну абонплату за ведення ваших сторінок.
Ми робимо одноразове налаштуванняу і товари вашого інтернет-магазину автоматично показуються тим користувачам, кому вони актуальні. Вам необхідно тільки вчасно поповнювати аккаунт і встигати обробляти замовлення.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань