Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №109

471$

вклали в рекламу

5 020$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ділимося кейсом впровадження динамічної товарної реклами в Facebook та Instagram для нашого клієнта, інтернет-магазину взуття

 471$

вклали в рекламу

5 020$

склав дохід з реклами

17 днів

роботи реклами

75

продажів отримали

 9,38%

частка рекламних витрат у виручці

6,28$

вартість конверсії

Динамічна товарна реклама в соціальних сетях - зовсім не те  саме, що класичний SMM, на який необхідно багато ресурсів. Вам не потрібно брати в штат фахівця по роботі з соціальними мережами або платити агентству щомісячну абонплату за ведення ваших сторінок.

Ми робимо одноразове налаштуванняу і товари вашого інтернет-магазину автоматично показуються тим користувачам, кому вони актуальні. Вам необхідно тільки вчасно поповнювати аккаунт і встигати обробляти замовлення.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань