Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №126
450$
вклали в рекламу
11 654$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину взуття, створеного на платформі Prom.ua, ми налаштували Динамічну товарну рекламу в Facebook та Instagram влітку.
І вже першого місяця отримали хороші результати.
В липні:
284 $
вклали в рекламу
4034 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
258
продажів отримали
7%
частка рекламних витрат у виручці
1,10 $
вартість конверсії
Завдяки грамотним налашутванням і шутчному інтелекту Facebook рекламна компанія навчалась і оптимізовувалась.
І ось свіжі результати.
В грудні:
450 $
вклали в рекламу
11 654 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
321
продажів отрамали
4 %
частка рекламних витрат у виручці
1,40 $
вартість конверсії
Але, як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможних цін – не обійтись.
Також на успіх впливає те, що такий товар як взуття відмінно продається за допомогою реклами в соціальних мережах: трендові моделі, вдала подача товару привертають увагу потенційних покупців, поки вони просто гортають свою стрічку новин.
Бажаєте замовити налаштування Динамічної товарної реклами у Facebook та Instagram або Google Shopping із використанням штучного інтелекту? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань