Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №58

13 359₴

вклали в рекламу

163 631₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Google Shopping відмінно працює з товарами, які вибирають за зовнішнім виглядом і ціною. Покупець відразу бачить ці параметри і переходить на картку товару, а не на категорію, як в контекстній рекламі.

Нашому клієнту, інтернет-магазину взуття, ми налаштували Google Shopping з нашою оптимізацією і він працює півроку. Результати за останній місяць:

13 359 грн

вклали в рекламу

163 631 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

108

продажів отримали

8,2 %

доля рекламних витрат у виручці

123 грн 

вартість конверсії

На успіх кампанії, крім грамотного налаштування також вплинуло те, що клієнт відстежує тенденції, яка взуття зараз в моді, які бренди користуються найбільшим попитом. В інтернет-магазині також відмінно складені описи товарів і яскраві якісні фото.

Хочете налаштувати рекламу, яка буде давати замовлення, а не просто лайки і переходи? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань