Кейс інтернет-магазину взуття | кейс Turboweb №58
13 359₴
вклали в рекламу
163 631₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Google Shopping відмінно працює з товарами, які вибирають за зовнішнім виглядом і ціною. Покупець відразу бачить ці параметри і переходить на картку товару, а не на категорію, як в контекстній рекламі.
Нашому клієнту, інтернет-магазину взуття, ми налаштували Google Shopping з нашою оптимізацією і він працює півроку. Результати за останній місяць:

13 359 грн
вклали в рекламу

163 631 грн
склав прибуток з реклами

1 місяць
роботи реклами

108
продажів отримали

8,2 %
доля рекламних витрат у виручці

123 грн
вартість конверсії
На успіх кампанії, крім грамотного налаштування також вплинуло те, що клієнт відстежує тенденції, яка взуття зараз в моді, які бренди користуються найбільшим попитом. В інтернет-магазині також відмінно складені описи товарів і яскраві якісні фото.
Хочете налаштувати рекламу, яка буде давати замовлення, а не просто лайки і переходи? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала

Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань