Кейс інтернет-магазину корисних дрібниць | кейс Turboweb №52

975₴

вклали в рекламу

26 544₴

склав дохід з реклами

2 тижня

роботи реклами

Для інтернет-магазину корисних дрібниць ми запустили Google Shopping всього 11 травня. А він вже приносить замовлення за дуже вигідною ціною!

В інтернет-магазині продається все від портативних швейних машинок до фітнес гумок і джойстиків. А також цей інтернет-магазин - відмінний приклад, як завдяки вивченню попиту та швидкої реакції збільшити виручку магазина. Інтернет-магазин зауважив високий попит в період карантину на безконтактні термометри і почав їх продавати.

Ось результат нашого клієнта з 11 по 20 травня:

975 грн

вклали в рекламу

26 544 грн

склав прибуток з реклами

2 тижня

роботи реклами

3,7 %

доля рекламних витрат у виручці

Після того, як штучний інтелект Google збере більше інформації про покупців цього інтернет-магазину, ми зможемо оптимізувати кампанію в Google Shopping і зробити її ще більш націленої саме на ту аудиторію, яка готова зробити покупку з високим середнім чеком. Таким чином, можна буде досягти ще більш низької частки рекламних витрат у виручці.

Ми орієнтовані на ефективну і рентабельну рекламу, яка приносить реальні замовлення для інтернет-магазинів, а не просто дешеві кліки.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань