Кейс інтернет-магазину корисних дрібниць | кейс Turboweb №52
975₴
вклали в рекламу
26 544₴
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
Для інтернет-магазину корисних дрібниць ми запустили Google Shopping всього 11 травня. А він вже приносить замовлення за дуже вигідною ціною!
В інтернет-магазині продається все від портативних швейних машинок до фітнес гумок і джойстиків. А також цей інтернет-магазин - відмінний приклад, як завдяки вивченню попиту та швидкої реакції збільшити виручку магазина. Інтернет-магазин зауважив високий попит в період карантину на безконтактні термометри і почав їх продавати.
Ось результат нашого клієнта з 11 по 20 травня:
975 грн
вклали в рекламу
26 544 грн
склав прибуток з реклами
2 тижня
роботи реклами
3,7 %
доля рекламних витрат у виручці
Після того, як штучний інтелект Google збере більше інформації про покупців цього інтернет-магазину, ми зможемо оптимізувати кампанію в Google Shopping і зробити її ще більш націленої саме на ту аудиторію, яка готова зробити покупку з високим середнім чеком. Таким чином, можна буде досягти ще більш низької частки рекламних витрат у виручці.
Ми орієнтовані на ефективну і рентабельну рекламу, яка приносить реальні замовлення для інтернет-магазинів, а не просто дешеві кліки.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань