Кейс інтернет-магазину постільної білизни | кейс Turboweb №131
2 509₴
вклали в рекламу
283 319₴
склав дохід з реклами
пів місяця
роботи реклами
Наш клієнт - власник інтернет-магазину постільної білизни. Тут вам і елегантні комплекти постільної білизни, і м’якенькі рушники, і ортопедичні матраци, і навіть вишукані кухонні скатертини.
Цей магазин співпрацює з TurboWeb з 2020 року. Відтоді наші спеціалісти налаштовували рекламу щонайменше 3-ох інструментів - і кожного разу були хороші результати. Це і товарна реклама у Facebook та Іnstagram , і Conversions API, і Smart Google Shopping, і нарешті - Performance Max.
Цікаво, що цей магазин користується попитом у гуртових закупівлях! Тобто власники інших інтернет-магазинів закуповують товар у нашого клієнта у великих кількостях, а потім збувають у роздріб.
Але наш клієнт і сам прагнув освоїти ринок роздрібної торгівлі. І успішно робить це вже більше 2 років завдяки налаштуванням реклами TurboWeb.
А нещодавнє впровадження рекламної кампанії Performance Max показало ще один приголомшливий результат:
Ось перші плоди співпраці лише за пів місяця (!!!) - 13.06 - 29.06.:
2 509 грн
вклали в рекламу
283 319 грн
склав дохід з реклами
пів місяця
роботи реклами
213
продажів отримали
0,9 %
частка рекламних витрат
Як бачите, ефективність інструменту Performance Max більш ніж виправдана
TurboWeb вкотре якісно виконав свою роботу!
А клієнт вкотре задоволений, бо отримав результат навіть кращий, ніж очікував!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань