Кейс інтернет-магазину постільної білизни | кейс Turboweb №131

2 509₴

вклали в рекламу

283 319₴

склав дохід з реклами

пів місяця

роботи реклами

Наш клієнт - власник інтернет-магазину постільної білизни. Тут вам і елегантні комплекти постільної білизни, і м’якенькі рушники, і ортопедичні матраци, і навіть вишукані кухонні скатертини.

Цей магазин співпрацює з TurboWeb з 2020 року. Відтоді наші спеціалісти налаштовували рекламу щонайменше 3-ох інструментів - і кожного разу були хороші результати. Це і товарна реклама у Facebook та Іnstagram , і Conversions API, і Smart Google Shopping, і нарешті - Performance Max.

Цікаво, що цей магазин користується попитом у гуртових закупівлях! Тобто власники інших інтернет-магазинів закуповують товар у нашого клієнта у великих кількостях, а потім збувають у роздріб.

Але наш клієнт і сам прагнув освоїти ринок роздрібної торгівлі. І успішно робить це вже більше 2 років завдяки налаштуванням реклами TurboWeb.

А нещодавнє впровадження рекламної кампанії Performance Max показало ще один приголомшливий результат:

Ось перші плоди співпраці лише за пів місяця (!!!) - 13.06 - 29.06.: 

2 509 грн

вклали в рекламу

283 319 грн

склав дохід з реклами 

пів місяця

роботи реклами

213

продажів отримали

0,9 %

частка рекламних витрат

Як бачите, ефективність інструменту Performance Max більш ніж виправдана

TurboWeb вкотре якісно виконав свою роботу!

А клієнт вкотре задоволений, бо отримав результат навіть кращий, ніж очікував!

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань