Кейс інтернет-магазину посуду | кейс Turboweb №62
6 748₴
вклали в рекламу
88 100₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину посуду ми налаштували Google Shopping з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами:
6 748 грн
вклали в рекламу
88 100 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
160
продажів отримали
7,6 %
доля рекламних витрат у виручці
42,18 грн
вартість конверсії
Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.
На успіх кампанії, крім грамотного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину.
А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само?
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань