Кейс інтернет-магазину посуду | кейс Turboweb №62

6 748₴

вклали в рекламу

88 100₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину посуду ми налаштували Google Shopping з оптимізацією всього місяць тому і вже готові ділитися результатами:

6 748 грн

вклали в рекламу

88 100 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

160

продажів отримали

7,6 %

доля рекламних витрат у виручці

42,18 грн 

вартість конверсії

Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.

На успіх кампанії, крім грамотного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над поліпшенням вашого інтернет-магазину.

А головне - ніяких щомісячних абонплат! Хочете так само?


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань