Кейс інтернет-магазину професійної фото та відеотехніки | кейс Turboweb №100

5 970₴

вклали в рекламу

150 690₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ми вже публікували кейс нашого клієнта, магазину професійної фото та відео техніки, відразу після налаштування Google Shopping - Кейс інтернет-магазину професійної фото та відеотехніки

Місяць тому ми оптимізували його торгову кампанію і ось яких результатів вдалося досягти.

Дані взяті з Google Analytics за місяць.

Було:

9 682 грн

вклали в рекламу

94 064 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

47

продажів отримали

10,3%

часка рекламних витрат у виручці

1,28 грн

середня ціна за клік

Стало: 

5 970 грн

вклали в рекламу

150 690 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

55

продажів отримали

3,96 %

частка рекламних витрат у виручці

0,85 грн

середня ціна за клік

Як бачимо, вдалося знизити частку рекламних витрат більше, ніж в 2,5 рази: з 10,3% до 3,96% .А значить, вкладаючи в рекламу менше грошей клієнт отримує замовлень на велику суму! Це чи не головне завдання реклами?

А середній чек інтернет-магазину вдалося збільшити на 37%! З 2 000($ 71) до 2 739 грн ($ 98)

Якщо у вас ще не налаштований Google Shopping або налаштований, але не дає хороших результатів - звертайтеся до нас за налаштуванням та оптимізацією! Залишайте заявку на сайті.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань