Кейс інтернет-магазину професійної фото та відеотехніки | кейс Turboweb №100
5 970₴
вклали в рекламу
150 690₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Ми вже публікували кейс нашого клієнта, магазину професійної фото та відео техніки, відразу після налаштування Google Shopping - Кейс інтернет-магазину професійної фото та відеотехніки
Місяць тому ми оптимізували його торгову кампанію і ось яких результатів вдалося досягти.
Дані взяті з Google Analytics за місяць.
Було:

9 682 грн
вклали в рекламу

94 064 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

47
продажів отримали

10,3%
часка рекламних витрат у виручці

1,28 грн
середня ціна за клік
Стало:

5 970 грн
вклали в рекламу

150 690 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

55
продажів отримали

3,96 %
частка рекламних витрат у виручці

0,85 грн
середня ціна за клік
Як бачимо, вдалося знизити частку рекламних витрат більше, ніж в 2,5 рази: з 10,3% до 3,96% .А значить, вкладаючи в рекламу менше грошей клієнт отримує замовлень на велику суму! Це чи не головне завдання реклами?
А середній чек інтернет-магазину вдалося збільшити на 37%! З 2 000($ 71) до 2 739 грн ($ 98)
Якщо у вас ще не налаштований Google Shopping або налаштований, але не дає хороших результатів - звертайтеся до нас за налаштуванням та оптимізацією! Залишайте заявку на сайті.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань