Кейс інтернет-магазину з різноманітним асортиментом товарів | кейс Turboweb №123

750$

вклали в рекламу

18 065$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ми часто показуємо кейси інтернет магазинів певної ніші: меблі, спортивні товари, сантехніка, прикраси. А що робити інтернет-магазинам, які продають, якщо не все, то дуже різноманітний асортимент товарів?

Цей кейс якраз про такий інтернет-магазин, створений на Prom.ua.

Ми налаштували йому Динамічну товарну рекламу у Facebook та Instagram і з 30 вересня вона працює на повному автопілоті та оптимізується за рахунок штучного інтелекту Facebook.

За останні 30 днів:

750 $

вклали в рекламу

18 065 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

190

продажів отримали

4 %

рекламних витрат у виручці

  • У це налаштування вже включено динамічний ремаркетинг.
  • Ціни та наявність товару також оновлюється автоматично.
  • Якщо на сайті додаються нові товари, штучний інтелект Facebook сам шукає та знаходить користувачів, яким вони цікаві.

Бажаєте замовити? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань