Кейс інтернет-магазину з різноманітним асортиментом товарів | кейс Turboweb №123
750$
вклали в рекламу
18 065$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ми часто показуємо кейси інтернет магазинів певної ніші: меблі, спортивні товари, сантехніка, прикраси. А що робити інтернет-магазинам, які продають, якщо не все, то дуже різноманітний асортимент товарів?
Цей кейс якраз про такий інтернет-магазин, створений на Prom.ua.
Ми налаштували йому Динамічну товарну рекламу у Facebook та Instagram і з 30 вересня вона працює на повному автопілоті та оптимізується за рахунок штучного інтелекту Facebook.
За останні 30 днів:
750 $
вклали в рекламу
18 065 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
190
продажів отримали
4 %
рекламних витрат у виручці
- У це налаштування вже включено динамічний ремаркетинг.
- Ціни та наявність товару також оновлюється автоматично.
- Якщо на сайті додаються нові товари, штучний інтелект Facebook сам шукає та знаходить користувачів, яким вони цікаві.
Бажаєте замовити? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань