Кейс інтернет-магазину з різними нішами | кейс Turboweb №36

3 014₴

вклали в рекламу

251 941₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Зараз дуже популярно поєднувати різні ніші в одному магазині.

Наш клієнт в своєму інтернет-магазині продає і спортивне взуття, і велосипеди, і мотозапчастини, і рушникосушки, і садові колеса і ще багато чого іншого. І Google Shopping, який ми для нього налаштували показує відмінні результати. Судіть самі:

Даны на скріні:

За місяць:

3 014 грн

вклали в рекламу

251 941 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

196

продажів отримали

1,2 %

доля рекламних витрат у виручці

15,4 грн

вартість конверсії

Якщо ви зараз обираєте фахівця або агентство з налаштування Google Shopping важливо розуміти, що ключовою відмінністю є не ціна, а алгоритм налаштування.

Саме тому рекомендуємо вам не втрачати часу і запрошуємо замовити інструмент у професіоналів. Налаштувавши з нами один раз, ви назавжди закриєте питання з Google Shopping, рівно, як і з підбором надійного партнера по маркетингу.


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань