Кейс інтернет-магазину з різними нішами | кейс Turboweb №36
3 014₴
вклали в рекламу
251 941₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Зараз дуже популярно поєднувати різні ніші в одному магазині.
Наш клієнт в своєму інтернет-магазині продає і спортивне взуття, і велосипеди, і мотозапчастини, і рушникосушки, і садові колеса і ще багато чого іншого. І Google Shopping, який ми для нього налаштували показує відмінні результати. Судіть самі:
Даны на скріні:
За місяць:
3 014 грн
вклали в рекламу
251 941 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
196
продажів отримали
1,2 %
доля рекламних витрат у виручці
15,4 грн
вартість конверсії
Якщо ви зараз обираєте фахівця або агентство з налаштування Google Shopping важливо розуміти, що ключовою відмінністю є не ціна, а алгоритм налаштування.
Саме тому рекомендуємо вам не втрачати часу і запрошуємо замовити інструмент у професіоналів. Налаштувавши з нами один раз, ви назавжди закриєте питання з Google Shopping, рівно, як і з підбором надійного партнера по маркетингу.
Над проектом працювала
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань