Кейс інтернет-магазину меблів для саду | кейс Turboweb №30

5 855₴

вклали в рекламу

62 525₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Якщо реклама не дає відразу високих результатів - це ще не привід її відключати.

Приклад: наш клієнт, інтернет-магазин меблів для саду та товарів для дому, звернувся до нас з проханням налаштувати рекламу пів року тому.

Ми налаштували йому оптимізований Google Shopping, але за словами клієнта, реклама не давала очікуваних результатів.

Проте, клієнт не відключав її і зберігав денний бюджет в 200 грн.

Через півроку стали активно приходити замовлення. Дивіться самі:

5 855 грн

вклали в рекламу

62 525 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

61

отримали продажів

9,4 %

частка рекламних витрат у виручці

95,98 грн 

вартість конверсії

Дані на скріні: 

Висновок: після доопрацювання сайту і розширення асортименту інтернет-магазину продажі виросли. У свою чергу - штучному інтелекту не вистачало конверсій, щоб оптимізувати рекламну кампанію. А іноді впливають і зовнішні фактори: несезон, карантин і небажання потенційних клієнтів витрачати гроші.

Зараз клієнт прийшов до нас з проханням налаштування реклами вже для другого свого інтернет-магазину. А якби він відразу відключив рекламу, не побачивши швидких результатів, то і не дізнався б про її ефективність.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань