Кейс інтернет-магазину меблів для саду | кейс Turboweb №30
5 855₴
вклали в рекламу
62 525₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/37/5f/375fee09d9cfa9c60cba04bf75642614.jpg)
Якщо реклама не дає відразу високих результатів - це ще не привід її відключати.
Приклад: наш клієнт, інтернет-магазин меблів для саду та товарів для дому, звернувся до нас з проханням налаштувати рекламу пів року тому.
Ми налаштували йому оптимізований Google Shopping, але за словами клієнта, реклама не давала очікуваних результатів.
Проте, клієнт не відключав її і зберігав денний бюджет в 200 грн.
Через півроку стали активно приходити замовлення. Дивіться самі:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
5 855 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
62 525 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
61
отримали продажів
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
9,4 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
95,98 грн
вартість конверсії
Дані на скріні:
![](/media/uploads/%D0%B8%D0%BC_%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B9_%D0%BC%D0%B5%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B8.png)
Висновок: після доопрацювання сайту і розширення асортименту інтернет-магазину продажі виросли. У свою чергу - штучному інтелекту не вистачало конверсій, щоб оптимізувати рекламну кампанію. А іноді впливають і зовнішні фактори: несезон, карантин і небажання потенційних клієнтів витрачати гроші.
Зараз клієнт прийшов до нас з проханням налаштування реклами вже для другого свого інтернет-магазину. А якби він відразу відключив рекламу, не побачивши швидких результатів, то і не дізнався б про її ефективність.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань