Кейс інтернет-магазину сантехніки та меблів для ванних кімнат | кейс Turboweb №63

5 539₴

вклали в рекламу

130 957₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Наш клієнт, інтернет-магазин сантехніки та меблів для ванних кімнат, отримує 70% замовлень по телефону. Таким чином вони не відображаються в Google Analytics.

Ось результати з аналітики за останній місяць:

5 539 грн

вклали в рекламу

130 957 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

4,2 %

доля рекламних витрат у виручці

І це тільки по покупкам, оформленим через сайт. А уявіть скільки реклама в Google Shopping привела їх всього, якщо за даними від клієнта 70% замовлень, відбуваються завдяки телефонним дзвінкам. Отже, передбачувана частка рекламних витрат у виручці 2%

На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.Ми налаштовуємо інтернет-магазинах дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу. Про це говорять їх результати і позитивні відгуки на нашій сторінці


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань