Кейс інтернет-магазину сантехніки та меблів для ванних кімнат | кейс Turboweb №63
5 539₴
вклали в рекламу
130 957₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Наш клієнт, інтернет-магазин сантехніки та меблів для ванних кімнат, отримує 70% замовлень по телефону. Таким чином вони не відображаються в Google Analytics.
Ось результати з аналітики за останній місяць:
5 539 грн
вклали в рекламу
130 957 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
4,2 %
доля рекламних витрат у виручці
І це тільки по покупкам, оформленим через сайт. А уявіть скільки реклама в Google Shopping привела їх всього, якщо за даними від клієнта 70% замовлень, відбуваються завдяки телефонним дзвінкам. Отже, передбачувана частка рекламних витрат у виручці 2%
На успіх кампанії, крім правильного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опис та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.Ми налаштовуємо інтернет-магазинах дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу. Про це говорять їх результати і позитивні відгуки на нашій сторінці
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань