Кейс інтернет-магазину сантехніки | кейс Turboweb №53
3 958₴
вклали в рекламу
57 421₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Наш клієнт, інтернет-магазин сантехніки та меблів для ванних кімнат, отримує 70% замовлень по телефону. Таким чином вони не відображаються в Google Analytics. І навіть не дивлячись на це, результати з аналітики за місяць цілком непогані:
3 958 грн
вклали в рекламу
57 421 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
6,9 %
доля рекламних витрат у виручці
І це тільки покупки, оформленим через сайт. А уявіть скільки реклама в Google Shopping привела їх всього, якщо за даними від клієнта 70% замовлень, відбуваються завдяки телефонним дзвінкам.
Ми налаштовуємо інтернет-магазинам дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу. Про це говорять їх результати і позитивні відгуки на нашій сторінці.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань