Кейс інтернет-магазину шин та дисків для автомобілів | кейс Turboweb №121
57EUR
вклали в рекламу
2 101EUR
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
А ви вже замінили шини на зимові?)
На прикладі кейсу інтернет-магазину шин та дисків для автомобілів пояснюємо, чому результат не завжди приходить відразу, навіщо іноді для навчання необхідно піднімати ціну за клік і як при розумній оптимізації її можна буде скоригувати.
Ми налаштували стандартну кампанію Google Shopping та кампанію із застосуванням штучного інтелекту.
Проста торгова кампанія:
€ 70
вклали в рекламу
€ 580
склав дохід з реклами
14 днів
роботи реклами
11
продажів отримали
12 %
частка рекламних витрат у виручці
Кампанія із застосуванням штучного інтелекту:
€ 57
вклали в рекламу
€ 2101
склав дохід з реклами
14 днів
роботи реклами
50
продажів отримали
2,7%
частка рекламних витрат у виручці
Частка рекламних витрат знизилася майже 4,5 разу. І це лише перші 2 тижні роботи Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту.
Але, як би добре не працював Google Shopping із застосуванням штучного інтелекту, як би розумно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, відстеженням, які позиції мають найбільший попит, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможними цінами – не обійтися.
Завдяки нашим налаштуванням реклама працює автоматично, маркетолог чи власник бізнесу просто поповнює рекламний бюджет. А значить, звільняється найцінніший ресурс – час, який ви можете витратити на розвиток вашого інтернет-магазину.
Бажаєте займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань