Кейс інтернет-магазину штор | кейс Turboweb №21

749$

вклали в рекламу

11 480$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Як працює реклама, після того, як ми відпускаємо її у вільне плавання? 

Розповідаємо на прикладі кейсу нашого інтернет-магазину штор. 

Ми налаштували динамічну товарну рекламу в Facebook & Instagram. Місяць спостерігали і оптимізовували рекламу, а далі вона пів року працювала автоматично, клієнт тільки поповнював рекламний бюджет. 

За оствнній місяць:

749 $

вклали в рекламу

11 480 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

491

продажів отримали

6,5 %

частка рекламних витрат у виручці

1,5 $

вартість конвесії

Дані на скріні:

 

На успіх компанії, окрім розумного налаштування, також вплинуло те, що клієнт відслідкувував тенденції в сучасному дизайні, які тканини, кольори та форма зараз найбільш популярні і рекламує саме їх.  Таким чином, інтернет-магазин рекламував не всі штори, які є на сайті, а ходові 400 позицій, які найкраще продаються.

Хочете налаштувати рекламу, яка буде давати замовлення, а не просто лайки та переходи? Звертайтесь до нас.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань