Кейс інтернет-магазину штор | кейс Turboweb №21
749$
вклали в рекламу
11 480$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як працює реклама, після того, як ми відпускаємо її у вільне плавання?
Розповідаємо на прикладі кейсу нашого інтернет-магазину штор.
Ми налаштували динамічну товарну рекламу в Facebook & Instagram. Місяць спостерігали і оптимізовували рекламу, а далі вона пів року працювала автоматично, клієнт тільки поповнював рекламний бюджет.
За оствнній місяць:
749 $
вклали в рекламу
11 480 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
491
продажів отримали
6,5 %
частка рекламних витрат у виручці
1,5 $
вартість конвесії
Дані на скріні:
На успіх компанії, окрім розумного налаштування, також вплинуло те, що клієнт відслідкувував тенденції в сучасному дизайні, які тканини, кольори та форма зараз найбільш популярні і рекламує саме їх. Таким чином, інтернет-магазин рекламував не всі штори, які є на сайті, а ходові 400 позицій, які найкраще продаються.
Хочете налаштувати рекламу, яка буде давати замовлення, а не просто лайки та переходи? Звертайтесь до нас.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань