Кейс інтернет-магазину солодощів | кейс Turboweb №25
383₴
вклали в рекламу
5 492₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/b3/6a/b36a9da1ec34da6c08316d29f4ac4b1d.jpg)
Товари з ніші "Хочу!", тобто імпульсивного попиту, краще всього продаються в соціальних мережах.
Розберемо на прикладі нашого клієнта, інтернет-магазину корисних солодощів.
От, уявіть: сидить в обід представнииця нашої цільової аудиторії, жінка 35-ти років, гортає стрічку Facebook, бореться між бажанням схуднути до літа і з'їсти цукерку до кави... і зустрічає в стрічці красиві корисні солодощі з сухофруктів. Два кліки і товар замовлений!
В перший місяць після налаштування динамічної товарної реклами та Facebook та Instagram магазин отримав такі результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
383 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
5 492 $
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
393
отримали продажів
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
6,7 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
0,99 $
вартість конверсії
Дані на скріні:
Реклама працює автоматично, ви тільки поповнюєте рекламний бюджет. Ніяких ручних налаштувань та створення постів, ціни та наявність товару обновлюються також автоматично!
Над проектом працювала
![](/media/images/e7/8b/e78bd61b17f09d6457224d9f73c7e277.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань