Кейс інтернет-магазину солодощів | кейс Turboweb №25

383₴

вклали в рекламу

5 492₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Товари з ніші "Хочу!", тобто імпульсивного попиту, краще всього продаються в соціальних мережах.

Розберемо на прикладі нашого клієнта, інтернет-магазину корисних солодощів. 

От, уявіть: сидить в обід представнииця нашої цільової аудиторії, жінка 35-ти років, гортає стрічку Facebook,  бореться між бажанням схуднути до літа і з'їсти цукерку до кави... і зустрічає в стрічці красиві корисні солодощі з сухофруктів. Два кліки і товар замовлений! 

В перший місяць після налаштування динамічної товарної реклами та Facebook та Instagram магазин отримав такі результати:


383 $

вклали в рекламу

5 492 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

393

отримали продажів

6,7 %

частка рекламних витрат у виручці

0,99 $

вартість конверсії

Дані на скріні: 

Реклама працює автоматично, ви тільки поповнюєте рекламний бюджет. Ніяких ручних налаштувань та створення постів, ціни та наявність товару обновлюються також автоматично! 

Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань