Кейс інтернет-магазину спортивних товарів | кейс Turboweb №73
257₴
вклали в рекламу
9 630₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/49/24/49246ad6f6fe858597d44c77425cdb37.jpg)
Для інтернет-магазину спортивних товарів в Казахстані ми налаштували Google Shopping з оптимізацією ще в листопаді 2020 року.
Вже за перший місяць ми отримали такі результати:
![](/media/uploads/%D0%B8%D0%BC_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2._%D0%BD%D0%BE%D1%8F%D0%B1%D1%80%D1%8C.png)
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
119 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
1 026 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
41
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
11,6 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
5,7 $
вартість конверсії
Нещодавно ми перевірили, як працює Google Shopping через 9 місяців, без нашої участі або маркетологів з боку клієнта, власник просто поповнює рекламний бюджет:
Результати за останній місяць:
![](/media/uploads/%D0%B8%D0%BC_%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2._%D0%B8%D1%8E%D0%BB%D1%8C.png)
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
257 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
9 630 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
299
продаж отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
2,6 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
0,86 $
вартість конверсії
За 9 місяців оборот збільшився більш, ніж в 9 разів, при цьому бюджет збільшився тільки в 2 рази. А частка рекламних витрат у виручці, знизилася з 11,5% до 2,6%
При цьому інтернет-магазин сплатив лише одноразове налаштування, ніяких щомісячних абонплат весь цей час. Завдяки штучному інтелекту торгова кампанія з оптимізацією буде і далі навчатися і оптимізуватися, щоб при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.
Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
![](/media/images/e7/8b/e78bd61b17f09d6457224d9f73c7e277.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань