Кейс інтернет-магазину спортивних товарів | кейс Turboweb №73
257₴
вклали в рекламу
9 630₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Для інтернет-магазину спортивних товарів в Казахстані ми налаштували Google Shopping з оптимізацією ще в листопаді 2020 року.
Вже за перший місяць ми отримали такі результати:


119 $
вклали в рекламу

1 026 $
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

41
продажів отримали

11,6 %
частка рекламних витрат у виручці

5,7 $
вартість конверсії
Нещодавно ми перевірили, як працює Google Shopping через 9 місяців, без нашої участі або маркетологів з боку клієнта, власник просто поповнює рекламний бюджет:
Результати за останній місяць:


257 $
вклали в рекламу

9 630 $
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

299
продаж отримали

2,6 %
частка рекламних витрат у виручці

0,86 $
вартість конверсії
За 9 місяців оборот збільшився більш, ніж в 9 разів, при цьому бюджет збільшився тільки в 2 рази. А частка рекламних витрат у виручці, знизилася з 11,5% до 2,6%
При цьому інтернет-магазин сплатив лише одноразове налаштування, ніяких щомісячних абонплат весь цей час. Завдяки штучному інтелекту торгова кампанія з оптимізацією буде і далі навчатися і оптимізуватися, щоб при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень.Такі результати можливі тільки при правильному налаштуванні.
На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку.
Хочете займатися стратегією, а не ручними налаштуваннями? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала

Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань