Кейс інтернет-магазину техніки Apple | кейс Turboweb №37
662$
вклали в рекламу
40 415$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

«Ми таке робили, нам таке не зайшло»
Саме ці слова ми чуємо, коли говоримо клієнтам про динамічну товарну рекламу в Facebook / Instagram. Причини «чому не спрацювало» всі називають різні - комусь там трафік нецільовий, комусь кліки дорого обходяться. З найбільш поширених сумнівів - висока конкуренція в ніші. Саме з такими задніми думками до нас прийшов інтернет-магазин техніки Apple. Але врешті-решт сумніви цього клієнта вийшло розвіяти і це дає нам можливість розвіяти і деякі з ваших.
Отже, результати клієнта на другий місяць роботи кампаній:

662 $
вклали в рекламу

40 415 $
склав прибуток з реклами

1 місяць
роботи реклами

72
продажів отримали

1,6 %
доля рекламних витрат у виручці

9,20 $
вартість конверсії
Саме такі результати у нас виходять, коли наші компетенції в налаштуванні виходить об'єднати з зручністю сайту і якісним сервісом з боку клієнта.
На прикладі цього клієнта переконуємо вас, що товарна реклама в соціальних мережах - це не коли бюджети вхолосту і «просто лайкають». Це - коли витрати на рекламу ефективні, а ви - задоволені інструментом. Залишилися питання? Пишіть в повідомлення.
Над проектом працювала

Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань