Кейс інтернет-магазину тканин | кейс Turboweb №56

59$

вклали в рекламу

4 545$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Завдяки динамічному ремаркетингу в соціальних мережах, ви можете нагадувати відвідувачам вашого сайту про себе там, де люди зараз проводять найбільше часу: читаючи новини, спілкуючись з друзями і споживаючи цікавий їм контент.

Динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram повертає на сайт користувачів, які пішли з будь-якого етапу воронки продажів:

  • тих, хто «тільки подивився» і не купив;
  • тих, хто поклав товар в корзину і не завершив покупку;
  • тих, хто вже зробив пару покупок, але може купити ще раз.

Ось результати нашого клієнта, інтернет-магазину тканин, якому ми налаштували динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram, всього за місяць:

59,54 $

вклали в рекламу

4 545 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

работи реклами

217

продажів отримали

1,3 %

доля рекламних витрат у виручці

0,27 $

вартість конверсії

І це результати тільки одного з рекламних каналів, які використовує інтернет-магазин.

А у вас вже налаштований динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram?


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань