Кейс інтернет-магазину тканин | кейс Turboweb №56
59$
вклали в рекламу
4 545$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Завдяки динамічному ремаркетингу в соціальних мережах, ви можете нагадувати відвідувачам вашого сайту про себе там, де люди зараз проводять найбільше часу: читаючи новини, спілкуючись з друзями і споживаючи цікавий їм контент.
Динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram повертає на сайт користувачів, які пішли з будь-якого етапу воронки продажів:
- тих, хто «тільки подивився» і не купив;
- тих, хто поклав товар в корзину і не завершив покупку;
- тих, хто вже зробив пару покупок, але може купити ще раз.
Ось результати нашого клієнта, інтернет-магазину тканин, якому ми налаштували динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram, всього за місяць:
59,54 $
вклали в рекламу
4 545 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
работи реклами
217
продажів отримали
1,3 %
доля рекламних витрат у виручці
0,27 $
вартість конверсії
І це результати тільки одного з рекламних каналів, які використовує інтернет-магазин.
А у вас вже налаштований динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram?
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань