Кейс інтернет-магазину тканин | кейс Turboweb №56
59$
вклали в рекламу
4 545$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/16/da/16da7caf67c39e3a7156b1dfdc211232.jpg)
Завдяки динамічному ремаркетингу в соціальних мережах, ви можете нагадувати відвідувачам вашого сайту про себе там, де люди зараз проводять найбільше часу: читаючи новини, спілкуючись з друзями і споживаючи цікавий їм контент.
Динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram повертає на сайт користувачів, які пішли з будь-якого етапу воронки продажів:
- тих, хто «тільки подивився» і не купив;
- тих, хто поклав товар в корзину і не завершив покупку;
- тих, хто вже зробив пару покупок, але може купити ще раз.
Ось результати нашого клієнта, інтернет-магазину тканин, якому ми налаштували динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram, всього за місяць:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
59,54 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
4 545 $
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
работи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
217
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
1,3 %
доля рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
0,27 $
вартість конверсії
І це результати тільки одного з рекламних каналів, які використовує інтернет-магазин.
А у вас вже налаштований динамічний ремаркетинг в Facebook і Instagram?
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань