Кейс інтернет-магазину товарів для дітей | кейс Turboweb №83
1 286₴
вклали в рекламу
16 528₴
склав дохід з реклами
2 тижня
роботи реклами
![](/media/images/89/39/89390fb4ac6f67814afcb81a56ebb3ed.jpg)
Криза? Ні, не чули!
Результати нашого клієнта, інтернет-магазину товарів для дітей, говорять самі за себе:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
1 286 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
16 528 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
2 тижня
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
478
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
7,8 %
частка рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
2,7 $
вартість конверсії
Динамічна товарна реклама в Facebook та Instagram відмінно працює зараз, адже люди дуже багато часу проводять в соціальних мережах на карантині.
Хочете отримувати реальні замовлення для вашого інтернет-магазину? Залишайте заявку на сайті.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань