Кейс інтернет-магазину товарів для дому, побутової техніки та електроніки | кейс Turboweb №76

9 203₴

вклали в рекламу

810 184₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Наш клієнт займається продажем товарів для дому, побутовою технікою та електронікою.

Ми налаштували йому Google Shopping, і ось дані по одному з рекламних джерел інтернет-магазину:

 9 203 грн

вклали в рекламу

810 184 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

176

продажів отримали

1,1 %

частка рекламних витрат у виручці

52,29 грн

вартість конверсії

Наша мета не досягти низької ціни за клік. А зробити так, щоб реклама була орієнтована на цільову аудиторію, яка зробить покупку з хорошим середнім чеком.

І, як бачите, середній чек в інтернет-магазині 4 603 грн! А вся інформація про зміну цін і наявності товарів надходить в рекламу відразу - і у вас купують!

Ваш інтернет-магазин приносить мало замовлень? Ми знаємо, як це виправити, використовуючи рентабельні інструменти інтернет-маркетингу, які окупаються. Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань