Кейс інтернет-магазину товарів для дому, побутової техніки та електроніки | кейс Turboweb №76
9 203₴
вклали в рекламу
810 184₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Наш клієнт займається продажем товарів для дому, побутовою технікою та електронікою.
Ми налаштували йому Google Shopping, і ось дані по одному з рекламних джерел інтернет-магазину:
9 203 грн
вклали в рекламу
810 184 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
176
продажів отримали
1,1 %
частка рекламних витрат у виручці
52,29 грн
вартість конверсії
Наша мета не досягти низької ціни за клік. А зробити так, щоб реклама була орієнтована на цільову аудиторію, яка зробить покупку з хорошим середнім чеком.
І, як бачите, середній чек в інтернет-магазині 4 603 грн! А вся інформація про зміну цін і наявності товарів надходить в рекламу відразу - і у вас купують!
Ваш інтернет-магазин приносить мало замовлень? Ми знаємо, як це виправити, використовуючи рентабельні інструменти інтернет-маркетингу, які окупаються. Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань