Кейс інтернет-магазину товарів для футболу | кейс Turboweb №32

9 219₴

вклали в рекламу

278 869₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Як професійний футболіст забиває м'яч у ворота, так оптимізований Google Shopping допомагає товарам потрапляти в корзину вашого інтернет-магазину.

Приклад, кейс нашого клієнта, інтернет-магазину товарів для футболу.

Настроили оптимизированный Google Shopping и за первый месяц работы рекламной кампании получили такие результаты:

9 219 грн

вклали в рекламу

278 869 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

166

продажів отримали

3,3 %

доля рекламних витрат у виручці

55,5 грн 

вартість конверсії

Дані на скріні: 

І це тільки перший місяць роботи оптимізованого Google Shopping.

Завдяки штучному інтелекту він буде і далі навчатися і оптимізувати рекламну кампанію. Його мета - при найменших витратах на рекламу принести якомога більше замовлень. Але, як би добре не працював Google Shopping, як би грамотно він не був налаштований, без роботи над асортиментом, якісних фото товарів, їх описами і конкурентоспроможними цінами - не обійтися.

Хороша новина: після нашого налаштування у маркетолога або власника інтернет-магазину з'являється на це час. Адже реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет. А головне - ніяких щомісячних абонплат!

Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань