Кейс інтернет-магазину товарів для хобі та рукоділля | кейс Turboweb №84
261$
вклали в рекламу
5 382$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Вплив карантину на інтернет-магазин товарів для хобі та рукоділля.
Напевно, найбільше за карантин переживають батьки. Дитячі садки та школи закриті. Діти вдома. Батьки намагаються працювати віддалено. Діти стрибають на голові у батьків. Увечері у батьків смикається око.
Вихід - зайняти дітей чимось цікавим на кілька годин.
А ввечері самим розслабитися і зайнятися своїм улюбленим хобі, зібрати пазли, повишивати або виконати щось в техніці декупаж.
Наш клієнт, інтернет-магазин товарів для хоббі та рукоділля, не встигає обробляти замовлення в цей період.
Динамічна товарна реклама в Facebook та Instagram і раніше працювала добре, а під час карантину приносить ще більш вражаючі результати:
Скрін за період з 22 лютого по 10 березня:
Та результати з 11 березня по 22 березня:
Аналізуємо: 171 покупка до карантину і 371 покупка в період карантину за той же бюджет і однаковий період.
Частка рекламних витрат у виручці знизилася в 2,5 рази: до карантину вона становила 12%, а в період карантину стала 4,8%
Середній чек теж збільшився: 12,8 $ до карантину та 14,5 $ в розпал карантину.
Зараз саме час підвищити продажі вашого інтернет-магазину за допомогою реклами в соціальних мережах!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань