Кейс інтернет-магазину товарів для хобі та рукоділля | кейс Turboweb №84

261$

вклали в рекламу

5 382$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Вплив карантину на інтернет-магазин товарів для хобі та рукоділля.

Напевно, найбільше за карантин переживають батьки. Дитячі садки та школи закриті. Діти вдома. Батьки намагаються працювати віддалено. Діти стрибають на голові у батьків. Увечері у батьків смикається око. 

Вихід - зайняти дітей чимось цікавим на кілька годин.

А ввечері самим розслабитися і зайнятися своїм улюбленим хобі, зібрати пазли, повишивати або виконати щось в техніці декупаж.

Наш клієнт, інтернет-магазин товарів для хоббі та рукоділля, не встигає обробляти замовлення в цей період.

Динамічна товарна реклама в Facebook та Instagram і раніше працювала добре, а під час карантину приносить ще більш вражаючі результати:

Скрін за період з 22 лютого по 10 березня:

Та результати з 11 березня по 22 березня:

Аналізуємо: 171 покупка до карантину і 371 покупка в період карантину за той же бюджет і однаковий період.
Частка рекламних витрат у виручці знизилася в 2,5 рази: до карантину вона становила 12%, а в період карантину стала 4,8%
Середній чек теж збільшився: 12,8 $ до карантину та 14,5 $ в розпал карантину.

Зараз саме час підвищити продажі вашого інтернет-магазину за допомогою реклами в соціальних мережах!

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань