Кейс інтернет-магазину товарів для кондитерів | кейс Turboweb №129

372₴

вклали в рекламу

4 556₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Як працює динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram для інтернет-магазину в такій незвичайній ніші, як товари для кондитерів та навіть 3D принтери для кондитерів?

Ми запустили динамічну товарну рекламу на Facebook & Instagram на холодну аудиторію 15 листопада.

І за 2 тижні роботи кампанії отримали такі результати:

74 $

вклали в рекламу

690 $

склав дохід з реклами

2 тижні

роботи реклами

44

продажів отримали

10,7 %

частка рекламних витрат у виручці

Загалом, результат уже був добрим і клієнт був задоволений. Але ми ще трохи оптимізували рекламу, відредагували оголошення та додали кампанію на теплу аудиторію.

Тепла аудиторія – це люди, які з вами взаємодіяли: переходили на сайт.
Холодна аудиторія це ті, хто не був на сайті, але можуть потенційно цікавитися вашим продуктом.

Ось які результати ми отримали через місяць роботи з моменту запуску (тепла лише 2 тижні працювала)

314 $

вклали в рекламу

2 788 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

187

продажів отримали

11,2 %

частка рекламних витрат у виручці

Приблизно місяць необхідно, щоб кампанії навчилися, завдяки штучному інтелекту Facebook. А вже на другий місяць після запуску ми отримали такі результати

372 $

вклали в рекламу

4 556 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

218

продажів отримали

8,1 %

частка рекламних витрат у виручці

А якщо дивитися частку рекламних витрат у виручці за кампанією саме на теплу аудиторію, то вона ще краща -  6,7%

Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram, як би розумно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможних цін – не обійтися.

Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над оптимізацією вашого інтернет-магазину.

А головне – жодних щомісячних абонплат!

Бажаєте налаштувати? Телефонуйте нам або залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Катя

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань