Кейс інтернет-магазину товарів для кондитерів | кейс Turboweb №129
372₴
вклали в рекламу
4 556₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/8d/f7/8df7b73a7820f4aef47864f2a6c5fccf.jpg)
Як працює динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram для інтернет-магазину в такій незвичайній ніші, як товари для кондитерів та навіть 3D принтери для кондитерів?
Ми запустили динамічну товарну рекламу на Facebook & Instagram на холодну аудиторію 15 листопада.
І за 2 тижні роботи кампанії отримали такі результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
74 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
690 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
2 тижні
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
44
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
10,7 %
частка рекламних витрат у виручці
Загалом, результат уже був добрим і клієнт був задоволений. Але ми ще трохи оптимізували рекламу, відредагували оголошення та додали кампанію на теплу аудиторію.
Тепла аудиторія – це люди, які з вами взаємодіяли: переходили на сайт.
Холодна аудиторія це ті, хто не був на сайті, але можуть потенційно цікавитися вашим продуктом.
Ось які результати ми отримали через місяць роботи з моменту запуску (тепла лише 2 тижні працювала)
![](/media/uploads/%D0%BC%D0%B5%D1%81%D1%8F%D1%86_%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%8B.jpg)
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
314 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
2 788 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
187
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
11,2 %
частка рекламних витрат у виручці
Приблизно місяць необхідно, щоб кампанії навчилися, завдяки штучному інтелекту Facebook. А вже на другий місяць після запуску ми отримали такі результати
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
372 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
4 556 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
218
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
8,1 %
частка рекламних витрат у виручці
А якщо дивитися частку рекламних витрат у виручці за кампанією саме на теплу аудиторію, то вона ще краща - 6,7%
Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram, як би розумно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможних цін – не обійтися.
Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над оптимізацією вашого інтернет-магазину.
А головне – жодних щомісячних абонплат!
Бажаєте налаштувати? Телефонуйте нам або залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
![](/media/images/43/00/43006e24787c0043cf46c05e65b249d5.jpg.57x57_q85_crop.jpg)
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань