Кейс інтернет-магазину товарів для кондитерів | кейс Turboweb №129
372₴
вклали в рекламу
4 556₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як працює динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram для інтернет-магазину в такій незвичайній ніші, як товари для кондитерів та навіть 3D принтери для кондитерів?
Ми запустили динамічну товарну рекламу на Facebook & Instagram на холодну аудиторію 15 листопада.
І за 2 тижні роботи кампанії отримали такі результати:
74 $
вклали в рекламу
690 $
склав дохід з реклами
2 тижні
роботи реклами
44
продажів отримали
10,7 %
частка рекламних витрат у виручці
Загалом, результат уже був добрим і клієнт був задоволений. Але ми ще трохи оптимізували рекламу, відредагували оголошення та додали кампанію на теплу аудиторію.
Тепла аудиторія – це люди, які з вами взаємодіяли: переходили на сайт.
Холодна аудиторія це ті, хто не був на сайті, але можуть потенційно цікавитися вашим продуктом.
Ось які результати ми отримали через місяць роботи з моменту запуску (тепла лише 2 тижні працювала)
314 $
вклали в рекламу
2 788 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
187
продажів отримали
11,2 %
частка рекламних витрат у виручці
Приблизно місяць необхідно, щоб кампанії навчилися, завдяки штучному інтелекту Facebook. А вже на другий місяць після запуску ми отримали такі результати
372 $
вклали в рекламу
4 556 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
218
продажів отримали
8,1 %
частка рекламних витрат у виручці
А якщо дивитися частку рекламних витрат у виручці за кампанією саме на теплу аудиторію, то вона ще краща - 6,7%
Але, як би добре не працювала Динамічна товарна реклама у Facebook & Instagram, як би розумно вона не була налаштована, без роботи над асортиментом, відстеження, які позиції користуються найбільшим попитом, створення якісних фото та описів товарів та конкурентоспроможних цін – не обійтися.
Завдяки тому, що реклама працює автоматично, а ви просто поповнюєте рекламний бюджет, у вас з'явиться час працювати над оптимізацією вашого інтернет-магазину.
А головне – жодних щомісячних абонплат!
Бажаєте налаштувати? Телефонуйте нам або залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Катя
Проект-менеджер
Катя - керівник проєктів компанії TurboWeb. Катя налаштувала рекламу понад 400 магазинам. Вважає, електронну комерцію ремеслом. А власника магазину позиціонує як справжнього майстра, який любить свою справу, а не лише гроші.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань