Кейс інтернет-магазину товарів для кондитерів | кейс Turboweb №33
7 923₴
вклали в рекламу
111 920₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/6d/7e/6d7e0433a67ace1b2b3657ffee219697.jpg)
Якщо у вас дуже нішевий продукт і ви ставите питанням: "Де його продавати?"
Інтернет-магазин з товарами для кондитерів: від харчових принтерів до прикрас на торти.
Створен на Prom.ua.
Рекламний інструмент: Google Shopping
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
7 923 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
111 920 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
589
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
7 %
доля рекламних витрат у виручці
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
13,5 грн
вартість конверсії
Дані на скріні:
І це тільки перший місяць роботи Google Shopping, далі результати будуть поліпшуватися завдяки штучному інтелекту і приносити ще більше замовлень за нижчою ціною.
І власник або інтернет-маркетолог не витрачає час на ручне налаштування, а займається стратегічними питаннями, розширенням асортименту, поліпшенням сайту і сервісу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань