Кейс інтернет-магазину товарів для ремонту | кейс Turboweb №14
2 841₴
вклали в рекламу
150 397₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/80/89/80896d6ba3b0eeea93b71f9f06f36a9b.jpg)
Як працює Google Shopping для ніш бізнесу, в яких 80% всіх замовлень роблять по телефону, а не через кошик на сайті?
Ось приклад нашого клієнта - інтернет-магазину товарів для ремонту.
Ми налаштували йому Google Shopping.
Дані на скріні:
![](/media/uploads/%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81._%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8B_%D0%B4%D0%BB%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0.png)
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
2 841 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
150 397 грн
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
1,9 %
Частка рекламних витрат у виручці
І це тільки замовлення через кошик, а є ж ще велика частина замовлень через дзвінки.
Ще думаєте чи варто вам налаштовувати Google Shopping?
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань