Кейс інтернет-магазину товарів для ремонту | кейс Turboweb №14
2 841₴
вклали в рекламу
150 397₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Як працює Google Shopping для ніш бізнесу, в яких 80% всіх замовлень роблять по телефону, а не через кошик на сайті?
Ось приклад нашого клієнта - інтернет-магазину товарів для ремонту.
Ми налаштували йому Google Shopping.
Дані на скріні:
2 841 грн
вклали в рекламу
150 397 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
1,9 %
Частка рекламних витрат у виручці
І це тільки замовлення через кошик, а є ж ще велика частина замовлень через дзвінки.
Ще думаєте чи варто вам налаштовувати Google Shopping?
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань