Кейс інтернет-магазину товарів для рукоділля | кейс Turboweb №54

198$

вклали в рекламу

1 481$

склав дохід з реклами

8 днів

роботи реклами

Не будьте ждуном в карантин!

Ось, наприклад, наш клієнт, інтернет-магазин товарів для рукоділля, скористався тим, що зараз всі сидять вдома і продає свої товари через соцмережі!

198 $

вклали в рекламу

1 481 $

склав прибуток з реклами

8 днів

роботи реклами

13,4 %

доля рекламних витрат у виручці

З нашого досвіду, далі цей результат буде поліпшуватися, завдяки штучному інтелекту Facebook.

А зараз - найкращий час використовувати соцмережі, адже ваші покупці щодня проводять години, гортаючи стрічку в пошуках цікавого заняття на карантині!

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань