Кейс інтернет-магазину товарів для рукоділля | кейс Turboweb №54
198$
вклали в рекламу
1 481$
склав дохід з реклами
8 днів
роботи реклами
![](/media/images/63/94/63941b761822d09170ff68c9bb388ad8.jpg)
Не будьте ждуном в карантин!
Ось, наприклад, наш клієнт, інтернет-магазин товарів для рукоділля, скористався тим, що зараз всі сидять вдома і продає свої товари через соцмережі!
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
198 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
1 481 $
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
8 днів
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
13,4 %
доля рекламних витрат у виручці
З нашого досвіду, далі цей результат буде поліпшуватися, завдяки штучному інтелекту Facebook.
А зараз - найкращий час використовувати соцмережі, адже ваші покупці щодня проводять години, гортаючи стрічку в пошуках цікавого заняття на карантині!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань