Кейс інтернет-магазину товарів для риболовлі | кейс Turboweb №50

397$

вклали в рекламу

5 589$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

«Дай голодному рибу - і ти нагодуєш його на один день. Дай йому вудку, навчи його ловити рибу - і ти нагодуєш його на все життя ».

Наше агентство керується тим же підходом, що і у відомій притчі про риболовлю.

Нашому клієнту, інтернет-магазину товарів для риболовлі, ми налаштували рекламу в Google Shopping. І ось його результати:

397 $

вклали в рекламу

5 589 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

250

продажів отримали

7 %

доля рекламних витрат у виручці

Ми даємо інтернет-магазину вудку - грамотно налаштовуємо Google Shopping. І далі він працює автоматично, приносячи десятки замовлень щодня!

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань