Кейс інтернет-магазину товарів для риболовлі | кейс Turboweb №50
397$
вклали в рекламу
5 589$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/cb/ec/cbec735b37c4c002ef9dc843e917ceb5.jpg)
«Дай голодному рибу - і ти нагодуєш його на один день. Дай йому вудку, навчи його ловити рибу - і ти нагодуєш його на все життя ».
Наше агентство керується тим же підходом, що і у відомій притчі про риболовлю.
Нашому клієнту, інтернет-магазину товарів для риболовлі, ми налаштували рекламу в Google Shopping. І ось його результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
397 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
5 589 $
склав прибуток з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
250
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
7 %
доля рекламних витрат у виручці
Ми даємо інтернет-магазину вудку - грамотно налаштовуємо Google Shopping. І далі він працює автоматично, приносячи десятки замовлень щодня!
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань