Кейс інтернет-магазину товарів для риболовлі | кейс Turboweb №16
107$
вклали в рекламу
2 687$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/15/e8/15e89d7a96f099c26c897dc15c8a41a8.jpg)
А ви полюбляєте зимову риболовлю?
Наш клієнт - інтернет-магазин товарів для риболовлі. Це стартап, який недавно відкрився на платформі Prom.ua. І ще місяць тому продажів не було.
Ми налаштували для нього Google Shopping і за перший місяць він приніс такі результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
107 $
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/mesh.png)
2 687 $
склав дохід з реклами
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
50
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/analytics.png)
4 %
частка рекламних витрат у виручці
Дані на скріні:
![](/media/uploads/%D0%BA%D0%B5%D0%B9%D1%81_%D0%B8%D0%BC_%D1%80%D1%8B%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%B8.png)
Це виручка тільки з 1 каналу, а не всіх видів замовлення товару. Також є дзвінки і замовлення телефоном, які прийшли з реклами в Google Shopping, але тут ці канали продажів не враховуються.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань