Кейс інтернет-магазину товарів для риболовлі | кейс Turboweb №16
107$
вклали в рекламу
2 687$
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
А ви полюбляєте зимову риболовлю?
Наш клієнт - інтернет-магазин товарів для риболовлі. Це стартап, який недавно відкрився на платформі Prom.ua. І ще місяць тому продажів не було.
Ми налаштували для нього Google Shopping і за перший місяць він приніс такі результати:
107 $
вклали в рекламу
2 687 $
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
50
продажів отримали
4 %
частка рекламних витрат у виручці
Дані на скріні:
Це виручка тільки з 1 каналу, а не всіх видів замовлення товару. Також є дзвінки і замовлення телефоном, які прийшли з реклами в Google Shopping, але тут ці канали продажів не враховуються.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань