Кейс інтернет-магазину товарів для риболовлі | кейс Turboweb №16

107$

вклали в рекламу

2 687$

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

А ви полюбляєте зимову риболовлю?

Наш клієнт - інтернет-магазин товарів для риболовлі. Це стартап, який недавно відкрився на платформі Prom.ua. І ще місяць тому продажів не було.

Ми налаштували для нього Google Shopping і за перший місяць він приніс такі результати:

107 $

вклали в рекламу

2 687 $

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

50

продажів отримали

4 %

частка рекламних витрат у виручці

Дані на скріні: 

Це виручка тільки з 1 каналу, а не всіх видів замовлення товару. Також є дзвінки і замовлення телефоном, які прийшли з реклами в Google Shopping, але тут ці канали продажів не враховуються.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань