Кейс інтернет-магазину товарів для саду, городу та дачі | кейс Turboweb №48

2 192₴

вклали в рекламу

112 676₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Ви недоотримує прибуток, якщо у вас неправильно налаштований Google Shopping.

Наприклад, наш клієнт, інтернет-магазин товарів для саду, городу та дачі і техніки для дому, прийшов до нас за послугою Оптимізація Google Shopping.

У клієнта раніше не відстежувалися покупки, тому наочно порівняти до і після ми не можемо. Але результати через місяць після нашої оптимізації говорять самі за себе.

Увага на скрін:

 
2 192 грн

вклали в рекламу

112 676 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

199

продаж получили

1,9 %

доля рекламних витрат у виручці

11, 02 грн 

вартість конверсії

Навіть, якщо у вас працює Google Shopping, ми знаємо, як отримати з нього максимум.

Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань