Кейс інтернет-магазину товарів для саду, городу та дачі | кейс Turboweb №48
2 192₴
вклали в рекламу
112 676₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Ви недоотримує прибуток, якщо у вас неправильно налаштований Google Shopping.
Наприклад, наш клієнт, інтернет-магазин товарів для саду, городу та дачі і техніки для дому, прийшов до нас за послугою Оптимізація Google Shopping.
У клієнта раніше не відстежувалися покупки, тому наочно порівняти до і після ми не можемо. Але результати через місяць після нашої оптимізації говорять самі за себе.
Увага на скрін:
2 192 грн
вклали в рекламу
112 676 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
199
продаж получили
1,9 %
доля рекламних витрат у виручці
11, 02 грн
вартість конверсії
Навіть, якщо у вас працює Google Shopping, ми знаємо, як отримати з нього максимум.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань