Кейс інтернет-магазину туристичного спорядження, одягу та взуття для туризму, полювання та риболовлі | кейс Turboweb №20

388$

вклали в рекламу

3 840$

склав дохід з реклами

2 місяця

роботи реклами

Ми налаштували для нашого клієнта Динамічну товарну рекламу в Facebook & Instagram і вже на другому місяці роботи реклами готові поділитися результатами:

388 $

вклали в рекламу

3 840 $

склав дохід з реклами

2 місяці

роботи реклами

206

продажів отримали

10 %

частка рекламних витрат у виручці

В майбутньому реклама буде працювати ще ефективніше, завдяки штучному інтелекту Facebook. На основі машинного навчання рекламна кампанія буде знаходити користувачів, які готові зробити покупки на велику суму. Таким чином, виручка буде зростати, а затрати на рекламу зменшаться. 

 І все це на абсолютному автопілоті: власнику не потрібно придумувати пости для кожного товару і вручну запускати рекламу.

Ми налаштовуємо Динамічну товарну рекламу в Facebook & Instagram, а це означає, що всі товари, які є у вашому інтернет-магазині будуть рекламуватися тим людям, кому вони актуальні.

В це налаштування також входить ремаркетинг. Отже, користувачі, які відвідували ваш сайт, але пішли, не зробивши покупку, побачать товари, які переглядали в стрічці соціальних мереж, серед постів їх друзів і груп, на які вони підписані.


Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань