Кейс інтернет-магазину повітряних кульок | кейс Turboweb №72
5 585₴
вклали в рекламу
56 453₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Для інтернет-магазину повітряних кульок ми налаштували Google Shopping з нашої оптимізацією в квітні 2020 року.
Ось результати з аналітики за останній місяць:
5 585 грн
вклали в рекламу
56 453 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
203
продажів отримали
10 %
доля рекламних витрат у виручці
27,50 грн
вартість конверсії
При аналізі цього кейса важливо також пам'ятати, що кульки - високомаржинальний товар.
На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Ми налаштовуємо інтернет-магазинам дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу. Про це говорять кейси та позитивні відгуки на нашій сторінці.
За налаштуванням залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань