Кейс інтернет-магазину повітряних кульок | кейс Turboweb №72

5 585₴

вклали в рекламу

56 453₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Для інтернет-магазину повітряних кульок ми налаштували Google Shopping з нашої оптимізацією в квітні 2020 року.

Ось результати з аналітики за останній місяць:

 5 585 грн

вклали в рекламу

56 453 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

203

продажів отримали

10 %

доля рекламних витрат у виручці

27,50 грн

вартість конверсії

При аналізі цього кейса важливо також пам'ятати, що кульки - високомаржинальний товар.

На успіх кампанії, крім розумного налаштування також впливає асортимент інтернет-магазину, якісні фото товарів, їх опису та конкурентоспроможні ціни, оригінальна пропозиція на ринку. Ми налаштовуємо інтернет-магазинам дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу. Про це говорять кейси та позитивні відгуки на нашій сторінці.
За налаштуванням залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань