Кейс інтернет-магазину запчастин для автомобілів | кейс Turboweb №107

9 675₴

вклали в рекламу

104 390₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Американські рітейлери вже перенаправили 76,4% своїх загальних пошукових бюджетів на рекламу в Google Shopping.

Рекламні кампанії Google Shopping також генерують 85,3% кліків, згідно з новим звітом Adthena, в якій проаналізовано 40 мільйонів оголошень від 240 000 рекламодавців в США і Великобританії.

Це говорить, що і українським рекламодавцям пора підключати Google Shopping, якщо вони цього ще з якоїсь причини не зробили.

А ось кейс нашого клієнта, магазину запчастин для автомобілів:

9 675 грн

вклали в рекламу

104 390 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

81

продажів отримали

 9,3%

частка рекламних витрат у виручці

119,44 грн 

вартість конверсії

Не зволікайте і налаштовуйте Google Shopping. Зараз є ще прекрасна можливість "зібрати вершки" цього інструменту, адже через півроку-рік в конкуренцію вступлять вже всі гравці ринку.

Над проектом працювала

Катерина

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань