Кейс інтернет-магазину запчастин для автомобілів | кейс Turboweb №107
9 675₴
вклали в рекламу
104 390₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами

Американські рітейлери вже перенаправили 76,4% своїх загальних пошукових бюджетів на рекламу в Google Shopping.
Рекламні кампанії Google Shopping також генерують 85,3% кліків, згідно з новим звітом Adthena, в якій проаналізовано 40 мільйонів оголошень від 240 000 рекламодавців в США і Великобританії.
Це говорить, що і українським рекламодавцям пора підключати Google Shopping, якщо вони цього ще з якоїсь причини не зробили.
А ось кейс нашого клієнта, магазину запчастин для автомобілів:

9 675 грн
вклали в рекламу

104 390 грн
склав дохід з реклами

1 місяць
роботи реклами

81
продажів отримали

9,3%
частка рекламних витрат у виручці

119,44 грн
вартість конверсії
Не зволікайте і налаштовуйте Google Shopping. Зараз є ще прекрасна можливість "зібрати вершки" цього інструменту, адже через півроку-рік в конкуренцію вступлять вже всі гравці ринку.
Над проектом працювала

Катерина
Проект-менеджер
За більш ніж рік роботи в Turboweb Катерина вже допомогла збільшити продажі більше 210 інтернет-магазинам різних тематик. Катю клієнти люблять за оперативність у вирішенні питань і гарну українська мову в комунікаціях.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань