Кейс інтернет-магазину запчастин для сільгосптехніки. | кейс Turboweb №79
3 018₴
вклали в рекламу
1 місяць
роботи реклами
Наш клієнт, інтернет-магазин запчастин для сільгосптехніки.
Ми налаштували йому торгову кампанію в Google Shopping з оптимізацією. Ось його результати:
3 018 грн
вклали в рекламу
1 місяць
роботи реклами
93
продажів отримали
32 грн
вартість конверсії
Як бачите, наші клієнти продовжують отримувати замовлення і в період карантину!
Хочете налаштувати дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань