Кейс інтернет-магазину запчастин для сільгосптехніки. | кейс Turboweb №79

3 018₴

вклали в рекламу

1 місяць

роботи реклами

Наш клієнт, інтернет-магазин запчастин для сільгосптехніки.

Ми налаштували йому торгову кампанію в Google Shopping з оптимізацією. Ось його результати:

 
3 018 грн

вклали в рекламу

1 місяць

роботи реклами

93

продажів отримали

32 грн 

вартість конверсії

Як бачите, наші клієнти продовжують отримувати замовлення і в період карантину!

Хочете налаштувати дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу? Залишайте заявку на сайті.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань