Кейс інтернет-магазину запчастин для сільгосптехніки. | кейс Turboweb №79
3 018₴
вклали в рекламу
1 місяць
роботи реклами
![](/media/images/12/f4/12f4cac40f16bba0aca0327ebf99ae8a.jpg)
Наш клієнт, інтернет-магазин запчастин для сільгосптехніки.
Ми налаштували йому торгову кампанію в Google Shopping з оптимізацією. Ось його результати:
![](/static/assets/images/icons/cash.png)
3 018 грн
вклали в рекламу
![](/static/assets/images/icons/clock.png)
1 місяць
роботи реклами
![](/static/assets/images/icons/cart.png)
93
продажів отримали
![](/static/assets/images/icons/calculator.png)
32 грн
вартість конверсії
Як бачите, наші клієнти продовжують отримувати замовлення і в період карантину!
Хочете налаштувати дійсно рентабельні інструменти інтернет-маркетингу? Залишайте заявку на сайті.
Над проектом працювала
![](/media/images/d7/56/d7560e6dd79a23b7494fe9ea4c65294a.png.57x57_q85_crop.png)
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань