Кейс інтернет-магазину жіночого одягу | кейс Turboweb №44
4 618₴
вклали в рекламу
42 110₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Червона чи синя таблетка?
Інтернет-маркетинг - це не Матриця, вибирати між Google Shopping і рекламою в Facebook і Instagram необов'язково! Можна їх поєднувати.
Для нашого клієнта, інтернет-магазину одягу, ми налаштували рекламу в Google Shopping. Тут аудиторія вже тепла, із запитом на покупку. Google Shopping ефектно виділяється у видачі за рахунок яскравих картинок з назвою товару і ціною. А на смартфоні займає більшу частину екрану. Клієнт потрапляє відразу на картку товару.
Ось яких результатів ми досягли за місяць роботи кампанії:
4 618 грн
вклали в рекламу
42 110 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
11 %
доля рекламних витрат у виручці
У той же час працювала і Динамічна товарна реклама в Facebook і Instagram. У соціальних мережах красиві фото одягу привертають увагу, поки людина гортає стрічку. І навіть, якщо він не хотів купити щось конкретне, то ось побачив - і вже потреба сформувалася! А також за допомогою ремаркетингу наздоганяє тих, хто відвідував сайт або залишав товар в кошику
Ось яких результатів ми досягли за місяць роботи Динамічної товарної реклами в Facebook і Instagram:
494 $
вклали в рекламу
5864 $
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
8,5 %
доля рекламних витрат у виручці
Завдяки штучному інтелекту Google і Facebook реклама буде поліпшуватися з кожним місяцем, шукаючи саме тих людей, які не просто зроблять покупку, але ще і з більш високим чеком.
А головне, що власнику або маркетологу інтернет-магазину не потрібно вручну налаштовувати кампанії та постійно стежити за ними, все працює на повному автопілоті. Хочете налаштувати собі?
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань