Кейс інтернет-магазину жіночого одягу | кейс Turboweb №44

4 618₴

вклали в рекламу

42 110₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Червона чи синя таблетка?

Інтернет-маркетинг - це не Матриця, вибирати між Google Shopping і рекламою в Facebook і Instagram необов'язково! Можна їх поєднувати.

Для нашого клієнта, інтернет-магазину одягу, ми налаштували рекламу в Google Shopping. Тут аудиторія вже тепла, із запитом на покупку. Google Shopping ефектно виділяється у видачі за рахунок яскравих картинок з назвою товару і ціною. А на смартфоні займає більшу частину екрану. Клієнт потрапляє відразу на картку товару.

Ось яких результатів ми досягли за місяць роботи кампанії:

4 618 грн

вклали в рекламу

42 110 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

11 %

доля рекламних витрат у виручці

У той же час працювала і Динамічна товарна реклама в Facebook і Instagram. У соціальних мережах красиві фото одягу привертають увагу, поки людина гортає стрічку. І навіть, якщо він не хотів купити щось конкретне, то ось побачив - і вже потреба сформувалася! А також за допомогою ремаркетингу наздоганяє тих, хто відвідував сайт або залишав товар в кошику

Ось яких результатів ми досягли за місяць роботи Динамічної товарної реклами в Facebook і Instagram:

494 $

вклали в рекламу

5864 $

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

8,5 %

доля рекламних витрат у виручці

Завдяки штучному інтелекту Google і Facebook реклама буде поліпшуватися з кожним місяцем, шукаючи саме тих людей, які не просто зроблять покупку, але ще і з більш високим чеком.

А головне, що власнику або маркетологу інтернет-магазину не потрібно вручну налаштовувати кампанії та постійно стежити за ними, все працює на повному автопілоті. Хочете налаштувати собі?

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань