Кейс інтернет-магазину зоотоварів | кейс Turboweb №46
6 312₴
вклали в рекламу
213 247₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
"Вуха, лапи, хвіст - ось мої документи!"
Продажі, середній чек і частка рекламних витрат у виручці - ось справжні показники ефективності вашої реклами в інтернеті! Ціна за клік, CTR - показники, якими часто оперують недосвідчені інтернет-маркетологи і рекламні агентства. Вони не дають повної картини про рентабельність ваших рекламних інструментів.
Ми працюємо тільки з інтернет-магазинами і налаштовуємо Google Shopping, так щоб частка рекламних витрат у виручці була якомога нижче, а середній чек і виручка - якомога вище!
Ось кейс нашого клієнта, інтернет-зоомагазину, для якого ми налаштували і оптимізували Google Shopping:
6 312 грн
вклали в рекламу
213 247 грн
склав прибуток з реклами
1 місяць
роботи реклами
197
продаж получили
3 %
доля рекламних витрат у виручці
32,04 грн
вартість конверсії
І, як завжди, нагадуємо: наше налаштування одноразове. Працює на повному автопілоті, від вас вимагається тільки поповнювати рекламний аккаунт.
Готові отримувати реальні замовлення, а не милуватися низькою ціною за клік і високим CTR? Пишіть нам.
Над проектом працювала
Аліна
Проект-менеджер
Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань