Кейс інтернет-магазину зоотоварів | кейс Turboweb №46

6 312₴

вклали в рекламу

213 247₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

"Вуха, лапи, хвіст - ось мої документи!"

Продажі, середній чек і частка рекламних витрат у виручці - ось справжні показники ефективності вашої реклами в інтернеті! Ціна за клік, CTR - показники, якими часто оперують недосвідчені інтернет-маркетологи і рекламні агентства. Вони не дають повної картини про рентабельність ваших рекламних інструментів.

Ми працюємо тільки з інтернет-магазинами і налаштовуємо Google Shopping, так щоб частка рекламних витрат у виручці була якомога нижче, а середній чек і виручка - якомога вище!

Ось кейс нашого клієнта, інтернет-зоомагазину, для якого ми налаштували і оптимізували Google Shopping:

6 312 грн

вклали в рекламу

213 247 грн

склав прибуток з реклами

1 місяць

роботи реклами

197

продаж получили

3 %

доля рекламних витрат у виручці

32,04 грн

вартість конверсії

І, як завжди, нагадуємо: наше налаштування одноразове. Працює на повному автопілоті, від вас вимагається тільки поповнювати рекламний аккаунт.

Готові отримувати реальні замовлення, а не милуватися низькою ціною за клік і високим CTR? Пишіть нам.


Над проектом працювала

Аліна

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Налаштувала Google Shopping, Динамічний ремаркетинг та товарну рекламу в Facebook для більш ніж 310 інтернет-магазинів. Клієнти Аліну люблять за професіоналізм, м'якість в спілкуванні та щире бажання допомогти бізнесу.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань