Кейс інтернет-магазину аксесуарів до смартфонів | кейс Turboweb №210
12 540₴
вклали в рекламу
219 629₴
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;
Коли почали співпрацю: 19.04.2024 року.
Одразу після налаштувань звичайної торгової кампанії магазин отримав такі результати 12.05 - 12.06 - 2024
9 407 грн
вклали в рекламу
115 637 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
108
продажів отримали
А після запуску Google Shopping Performance Max ми отримали такі цифри. Ось, як росте динаміка продажів:
12 540 грн
вклали в рекламу
219 629 грн
склав дохід з реклами
1 місяць
роботи реклами
140
продажів отримали
5,7 %
рекламних витрат у виручці
Цікаво, що цей клієнт вперше звернувся до нас ще у 2023 році - тоді наші послуги виявилися для нього дорогими. А через рік повернувся і налаштував рекламу за ту саму ціну без проблем.
У підсумку - реклама показала класний результат. А клієнт втратив рік часу та кругленьку суму. Якщо місячний дохід клієнта 219 629 грн * на 12 місяців, то отримаємо - 2 635 547 грн.
Напевно наш клієнт вже теж виконав дію множення та побачив цікаві цифри, але втрачений час і можливість не можна повернути. Тому і важливо вчасно ухвалювати правильні рішення.
Над проектом працював
Ерік
Проект-менеджер
Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.
Чи можна мені такі результати?
Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин
Перейти до питань