Кейс інтернет-магазину аксесуарів до смартфонів | кейс Turboweb №210

12 540₴

вклали в рекламу

219 629₴

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

Рекламний інструмент, який ми налаштували: Google Shopping: звичайна торгова кампанія, а згодом - Google Shopping Performance Max;

Коли почали співпрацю: 19.04.2024 року.

Одразу після налаштувань звичайної торгової кампанії магазин отримав такі результати 12.05 - 12.06 - 2024

 9 407 грн

вклали в рекламу

115 637 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

108

продажів отримали

А після запуску Google Shopping Performance Max ми отримали такі цифри. Ось, як росте динаміка продажів:

12 540 грн

вклали в рекламу

219 629 грн

склав дохід з реклами

1 місяць

роботи реклами

140

продажів отримали

 5,7 %

рекламних витрат у виручці

Цікаво, що цей клієнт вперше звернувся до нас ще у 2023 році - тоді наші послуги виявилися для нього дорогими. А через рік повернувся і налаштував рекламу за ту саму ціну без проблем.

У підсумку - реклама показала класний результат. А клієнт втратив рік часу та кругленьку суму. Якщо місячний дохід клієнта 219 629 грн * на 12 місяців, то отримаємо - 2 635 547 грн.

Напевно наш клієнт вже теж виконав дію множення та побачив цікаві цифри, але втрачений час і можливість не можна повернути. Тому і важливо вчасно ухвалювати правильні рішення.


Над проектом працював

Ерік

Проект-менеджер

Детальніше про фахівця

Ерік - керівник проєктів у TurboWeb. Приєднався до нас нещодавно, але не є новачком у сфері діджитал-маркетингу. За освітою Ерік IT-спеціаліст - то ж використовує раніше здобуті знання і в налаштуваннях реклами. Ерік спілкується з клієнтом так, щоб в підприємця не залишилось питань без відповідей.

Чи можна мені такі результати?

Дайте відповідь на кілька питань, і ми дамо зворотний зв'язок протягом 3х робочих годин

Перейти до питань